O NAS
Kim jesteśmy?
Działamy od ponad 25 lat na polskim rynku jako firma z rodzimym kapitałem. Tworzymy grupę kapitałową zajmującą się głównie obsługą detalicznych sieci sprzedaży. Zarządzamy łącznie ponad 200 takimi punktami sprzedaży na terenie całej Polski w których zatrudniamy prawie 500 osób. Naszymi klientami są obecnie firmy z branży elektroniki użytkowej, ale posiadane doświadczenie i potencjał, pozwala nam obsługiwać w podobny sposób praktycznie każdego klienta.
Współpracujemy obecnie z trzema operatorami telekomunikacyjnymi oraz kilkoma producentami elektroniki w szczególności z Apple oraz Xiaomi, prowadząc w ich imieniu w najlepszych lokalizacjach autoryzowane salony sprzedaży. Obsługiwane przez nas sieci sprzedaży są jednymi z największych w ramach partnerów, z którymi współpracujemy.
Notowani na GPW w Warszawie od 2006 roku.
Jesteśmy spółką giełdową notowaną na głównym parkiecie GPW w Warszawie od 2006 roku, co potwierdza naszą skalę rynkową, wiarygodność i świadczy o stosowanych standardach działania. Pozyskaliśmy podczas debiutu prawie 20 mln zł, które w tamtym czasie pozwoliły nam na wiele akwizycji, dzięki czemu osiągnęliśmy istotne znaczenie na rynku telekomunikacyjnym.
Działamy przejrzyście i przewidywalnie, co na rynku kapitałowym jest szczególnie cenne. Mimo, że dokonujemy licznych inwestycji i sukcesywnie zwiększamy skalę prowadzonej działalności, corocznie dzielimy się z akcjonariuszami wypracowanym zyskiem w formie dywidendy.
ZARZĄD SPÓŁKI
Krzysztof Stepokura / Prezes Zarządu
Urodzony w 1961 roku. Wykształcenie średnie techniczne. W roku 1981 ukończył Zespół Szkół Mechanicznych w Gdyni.
W 1994 roku założył firmę telekomunikacyjną Martel, która od 1996 roku była autoryzowanym przedstawicielem sieci Era. Obecnie spółka ta prowadzi dystrybucje sprzętu telekomunikacyjnego firm Siemens, Panasonic oraz innych wiodących marek na rynku telekomunikacyjnym. W latach 2001-2002 Prezes Zarządu w Tele-Net Sp. z o.o. — firmie będącej autoryzowanym dealerem sieci ERA. Od 2002 roku związany z Eurotel Sp. z o.o., w której pracował przez cztery lata jako Prezes Zarządu. Od 1 czerwca 2006 roku, wraz z debiutem Eurotel SA na Giełdzie Papierów Wartościowych, powołany na stanowisko Członka Zarządu, a od 30 maja 2007 roku pełni funkcje Prezesa Zarządu.
Posiada większościowy pakiet akcji Spółki. W Eurotel SA jest odpowiedzialny m.in. za sprzedaż, politykę finansową oraz strategię działania.
Tomasz Basiński / Wiceprezes Zarządu
Urodzony w 1967 roku. W latach 1987 – 1990 Policealne Studium Zawodowe w specjalności Oprogramowanie Maszyn Cyfrowych. W 1992 roku tytuł magistra na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Uczestnik wielu kursów z marketingu i sprzedaży.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobywane od 1992 roku. Współorganizator biura Fundacji Centrum Informacji Gospodarczej przy Gdańskiej Izbie Gospodarczej. W latach 1993 – 1994 konsultant Polsko-Amerykańskiego Funduszu Przedsiębiorczości przy różnego rodzaju projektach m.in. w drukarniach w Krakowie, Gdańsku oraz w warszawskiej firmie produkcyjnej. Od 1994 roku przez dwa lata był wspólnikiem w MAW Telecom Gdańsk S.C., autoryzowanego przedstawiciela operatora analogowej telefonii komórkowej PTK Centertel oraz dystrybutora sprzętu telekomunikacyjnego Panasonic i Motorola.
Założyciel Eurotel Sp. z o.o. Zasiada w Zarządzie Spółki od momentu jej powstania. Akcjonariusz mniejszościowy Spółki. W Zarządzie koordynuje działania marketingowe i PR oraz odpowiada za relacje inwestorskie. Zajmuje się również organizacją pracy biura centrali oraz sprawami formalno-prawnymi.
STRUKTURA GRUPY
Struktura Grupy EUROTEL S.A.
W naszym portfolio są dwaj operatorzy telefonii komórkowej. Oprócz tego w ramach jednostki dominującej prowadzimy współpracę z Apple w zakresie sprzedaży sprzętu oraz usług z nim związanych w szczególności serwisu sprzętu oraz za pośrednictwem spółki zależnej podobnego rodzaju działalność z firmą Xiaomi dla której prowadzimy sieć salonów sprzedaży. Współpracujemy również z operatorem telewizji satelitarnej Canal+. Dzięki takiej strukturze nasze przychody równomiernie rozkładają się zarówno, jeśli chodzi o usługi jak i marże i nie są uzależnione wyłącznie od jednego partnera czy branży.
Eurotel S.A.
100%
Viamind Sp. z o.o.
100%
2Way Sp. z o.o.
100%
HISTORIA
Wprowadzaliśmy standard GSM do Polski
Eurotel wprowadzał w 1996 roku do Polski standard telefonii komórkowej GSM jako jedna z pierwszych firm zajmujących się jego sprzedażą. Zaczynaliśmy od kilku lokalizacji w Trójmieście. Dziś nasze salony sprzedaży obejmują całą Polskę, a rocznie podpisujemy łącznie około pół miliona umów i osiągamy przychody przekraczające 400 mln zł. Rozwijaliśmy się początkowo organicznie, a po wejściu na główny parkiet GPW w Warszawie w 2006 roku wykorzystaliśmy pozyskany kapitał do dynamicznego rozwoju przez liczne akwizycje innych sieci sprzedaży. Kupiliśmy również udziały w innych spółkach, dzięki czemu staliśmy się partnerem dla kolejnych operatorów, dywersyfikując źródła przychodów. Współpracujemy obecnie nie tylko z operatorami telekomunikacyjnymi, ale również producentami elektroniki jak Apple czy Xiaomi. W naszym portfolio jest również spółka zajmująca się energią odnawialną w segmencie fotowoltaiki.
Najważniejsze wydarzenia:
1996
Uruchomienie pierwszej sieci telefonii komórkowej GSM w Polsce – rozpoczęcie działalności jako autoryzowana sieć sprzedaży Eurotel.
2002
Połączenie z innym autoryzowanym przedstawicielem operatora Era – siecią Tele-Net i stworzenie największej w północnej Polsce sieci sprzedaży z ponad 60 salonami.
2006
Udany debiut na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – kurs wzrasta o ponad 16% na zamknięciu sesji.
2007
Przejęcie innej sieci sprzedaży liczącej 51 salonów w ramach operatora Era i pokrycie większości kraju siecią własnych salonów.
2008
Przejęcie innej sieci sprzedaży liczącej 44 salony i działającej w ramach operatora Era.
2009
Zakup większościowego pakietu udziałów w jednej z sieci sprzedaży operatora PLAY liczącej 55 salonów.
2013
Uruchomienie sklepów iDream będących autoryzowanymi punktami sprzedaży marki Apple.
2014
Uruchomienie autoryzowanego serwisu produktów marki Apple.
2015
Nabycie 40% udziałów w spółce Soon Energy Sp. z o.o. zajmującej się energią odnawialną.
2019
Rozpoczęcie współpracy z Xiaomi i stworzenie własnej marki MiMarkt dedykowanej do zarządzania salonami sprzedaży oraz sklepem internetowym z ofertą tego producenta
2019
27 września – otwarcie pierwszego salonu MiMarkt z ofertą Xiaomi
2022
Sprzedaż 46% udziałów spółki Soon Energy Poland
Kariera
Witaj,
Jeśli tu trafiłeś, to pewne chciałbyś jeszcze lepiej nas poznać i zastanowić się, czy nie warto dołączyć do naszego Zespołu.
Dlaczego warto?
Jak pewnie już wiesz, działamy na rynku od ponad 25 lat i jesteśmy również notowani na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, co świadczy o naszej wiarygodności i standardach działania. W Grupie Eurotel jest kilka spółek i razem zatrudniamy prawie 500 osób. Nasze obroty przekraczają kilkaset milionów złotych rocznie. Jesteśmy znaczącym, wiarygodnym i stabilnym pracodawcą.
Działamy w różnych branżach
Współpracujemy z wieloma renomowanymi partnerami o międzynarodowym zasięgu, dla których świadczymy różnorodne usługi, wymagające kompetentnych i zaangażowanych pracowników. Działamy w różnych branżach i w wielu miejscach w Polsce, dlatego możesz z nami się związać w jednym miejscu i potem przenieść do innego, jeśli będziesz tego potrzebował, a my postaramy się poszukać tam wolnego miejsca.
Program świadczeń
Wielu z naszych pracowników przekroczyło 10 lat swojego stażu pracy u nas, co świadczy chyba o tym, że dobrze się z nami współpracuje i tworzymy razem zgrany Zespół.
Zależy nam, aby związać się z Tobą na dłużej, dlatego zwykle oferujemy umowę o pracę, ale inne formy zatrudnienia są również możliwe jeśli jest taka potrzeba z Twojej strony.
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
Karty Benefit
Konkursy dla pracowników
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?
Możesz wybrać sobie stanowisko pracy w salonie sprzedaży praktycznie na terenie całego kraju lub w centrali na stanowiskach administracyjnych w zależności od Twoich kompetencji i doświadczenia, a naszych potrzeb w danym momencie.
Istnieje możliwość rozwoju zawodowego praktycznie na każdym stanowisku i jeśli masz takie aspiracje i wykażesz się wynikami, to będziemy Ci pomagać, aby rozwijać się u nas i awansować. Oferujemy szkolenia wstępne jak i dalsze możliwości rozwoju zawodowego. Kiedy już wspólnie postanowimy nawiązać współpracę, zostaniesz przeszkolony i wyposażony w wiedzę oraz narzędzia pracy, co pozwoli Ci wykonywać obowiązki jakich od Ciebie oczekujemy. Na stanowiskach handlowych będziesz otrzymywać wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii za osiągane wyniki. Od Ciebie więc w dużej mierze zależy ostateczny poziom wynagrodzenia. Naszym celem jest, aby był jak najwyższy.